پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119740
دانشجويان بايد خط مبارزه با استکبار جهاني را با تمام وجود حس کنند
تاریخ انتشار : 1393/09/16 10:45:24
نمایش : 1171
امام جمعه سابق شهر فارسان با بيان اينکه اساس انقلاب مبارزه با استکبار جهاني است، گفت: دانشجويان بايد مبارزه با استکبار جهاني را با تمام وجود حس کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام عبدالعلي پوراکبر در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره بر اينکه در ۱۶آذر سه تن از شهداء دانشجو در راستاي مبارزه با استکبار جهاني و قطع ايادي دشمن به شهادت رسيدند، اظهار داشت: دانشجويان بايد خط مبارزه با استکبار جهاني را با تمام وجود حس کنند و با هرگونه توطئه و نقشه دشمن براي سلطه دوباره با استکبار گران مبارزه کنند.

پور اکبر با بيان اينکه نقش بصيرت افزايي را دانشجويان در بين قشر هاي فرهنگي و نخبه جامعه به خوبي ايفا کنند، بيان داشت: پرچم مبارزه با استکبار را در دانشگاه ها حفظ کنندو اين پرچم را در داشنگاه ها برافراشته نگهدارند.

وي با اشاره بر اينکه دانشجويان ازهرگونه غفلت و ناآگاهي جامعه در جهت مبارزه با استکبار جهاني و توطئه هاي دشمن مقابله کنند، تاکيد کرد: بايد برنامه هاي روز دانشجو در مورد باز خواني پرونده قطور غارتگري هاي آمريکا جنايکار باشد که اين امر مهم در بين مردم به فراموشي سپرده نشود.

پور اکبرافزود: جنايت هاي از قبيل بمب هاي اتمي، شکنجه ها و کشتار هاي دسته جمعي در دنيا به خصوص در خاورميانه و جهان اسلام بايد جلوي چشم همگان مجسم باشد.

وي خاطر نشان کرد: هرگونه سکوت و بي تفاوتي در جنايت هاي بي نظير استکبار شراکت در جنايت اين کشور محسوب مي شود.

انتهاي پيام/1022ج/ 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html